Darbdavio identitetas
po ranka
Apie Employer Branding spaudoje
DID Moons & Partners in Comms atlieka rinkos tyrimus, edukuoja darbdavius apie tai, kaip keičiasi kandidatų ir darbuotojų lūkesčiai ir poreikiai. Žemiau į vieną vietą surinkti straipsniai, kurie tikrai papildys jūsų žinias apie šią temą.

Praeinančios naudų mados: ko šiandien nori darbuotojai
Turbūt kiekvienas pasakytų, kad dirbti labiausiai motyvuoja padorus atlyginimas ir finansinės paskatos. Visgi yra ir kitų papildomų naudų, kurios gali padėti ne tik paskatinti kolegas, bet ir prisivilioti naujų darbuotojų.
Lūkesčių tyrimas: ko iš tikro nori darbuotojai?
Agentūros „DID Moons“ atliktas darbuotojų lūkesčių tyrimas atskleidė, kad esamą darbą keisti labiausiai skatintų nepagarbi aplinka, per didelis darbo krūvis ir psichologinis smurtas bei priekabiavimas darbe. Duomenys rodo, kad įmonės, kurios proaktyviai nekurs saugios darbo aplinkos, susidurs su darbuotojų išlaikymo ir pritraukimo iššūkiais.


Trys dalykai, kurie trukdo Jūsų krupščiai kuriamą darbdavio įvaizdį
Net ir patyrusios, ilgą kelią darbdavio ivaizdžio formavime nuėjusios bei įvairius apdovanojimus laiminčios organizacijos padaro klaidų. Ką jau kalbėti apie tas, kurios šioje srityje žengia pirmuosius žingsnius. Taigi, kokias tris didžiules klaidas tikėtai ar neplanuotai padaro kompanijos, siekiančios, jog apie juos rinkoje pozityviai atsilieptų buvę ir esami darbuotojai.
Darbuotojai nori vykdyti papildomą veiklą
Tyrimas parodė, kad beveik 54 proc. apklaustų darbuotojų vykdo papildomą veiklą, o didelė dalis nevykdančių, norėtų tokią turėti. Darbuotojų buvo klausiama apie priežastis užsiimti papildoma veikla, kaip jie derina šias veiklas, kokią įtaką jų požiūriui į darbdavį tai turi. Taip pat buvo apklausti tie, kurie papildomos veiklos šiuo metu nevykdo. Tyrimo autoriams išanalizavus duomenis, pasimatė svarbios įžvalgos, kurios gali padėti geriau suprasti situaciją Lietuvoje.




Net 60 proc. darbuotojų yra linkę grįžti pas buvusį darbdavį
Kaip parodė tyrimas, net 60 proc. respondentų grįžtų, arba būtų linkę grįžti pas buvusį darbdavį, jei gautų patrauklų pasiūlymą. Tad įmonės, turėdamos tikslinėms auditorijoms patrauklų vertės pasiūlymą, gali tikėtis susigrąžinti buvusius darbuotojus.